|
|
03-10-2009 21:23 door
kloten man, hier had je moeten winnen
|
|
03-10-2009 21:24 door
Lodeweges inpakken en wegwezen !!! tijd voor de kerstborrel !!! voetbal is om te
|
|
03-10-2009 21:28 door
wat een klote wedstrijd zat niks in en dan krijg je nog een tegendoelpunt door geklungel en zo vaak die lange bal word je ook gek van als het rest van dit seizoen zo doorgaat dan hou ik me hart vast
|
|
03-10-2009 21:39 door
het word echt tijd dat lodeweges de jongens met minder tactische opdrachten het veld insturen maar die jongens laat voetballen. als dit niet verandert dan zie ik het lijk drijven, ok er zijn erbij die schreeuwen dadelijk geblesseerde, maar daar ligt het niet aan. maar willem II had gewonnen moeten worden
|
|
03-10-2009 21:41 door
de hoeveelste fout is dit nu weer waar een doelpunt uit komt,verschrikkelijk.
hier zijn gewoon geen woorden voor,werkelijk waar,speel je eigenlijk wel met een intentie om te winnen?
als je lodeweges hoort tijdens het intervieuw voor de wedstrijd,we kunnen zevende komen als we winnen,en meneer zegt,dat vinden we niet het belangrijkste,hij vindt het belangerijker om in ieder geval beter te spelen als tegen heracles,kom nou zeg,hoelang wil je dat nog na boven halen,dat is verleden tijd,je moet op de voet verder gaan als tegen utrecht in de tweede helft.NOT.
geen enkel initiatief,de bal niet eens in de ploeg kunnen houden,dan voetbal je toch over willem2 heen man,wat is dit wat we voorgeschoteld krijgen?
kun je hier tevreden mee zijn?
dramatisch gewoon,hoe matig kun je spelen,en erger nog je hebt niet eens de pretentie om je tegenstander je wil op te leggen om de wedstrijd te willen winnen.
echt 10 keer niks,je speelt niet tegen twente uit met een gehavend elftal,maar met alle respect tegen willem2,kom op zeg,en deze trainer vertikt het gewoon om in zo n om met aanvallende bedoelingen het veld op te gaan op dezelfde lijn als tegen utrecht in de tweede helft.
|
|
03-10-2009 21:49 door
meneer lodeweges,ik verlies liever met goed voetbal,want vroeg of laat zul je toch je vruchten plukken met het goede voetbal,dan op deze manier je spelers de wei insturen met antivoetbal waardoor je door opnieuw gestuntel opnieuw punten verspeeld,om te ergeren dit.
uit de laatste 3 wedstrijden had je minimaal 5 punten moeten,en we halen er maar twee,schandelijk,wanneer wordt meneer wakker en begrijpt hij nog steeds niet dat als de voorzet vanaf de zijkant komt wij daar meer aan zullen hebben,dus pas je systeem aan en laat de vleugel spelers aanvallend opkomen en speel in godsnaam eens atractief want dit slaat nergens op.
|
|
03-10-2009 21:50 door
Heb zitten te kijken op eredivisie live....... wat een dramatisch niveau (van beide kanten)... een gemiddelde wedstrijd in de hoofdklasse amateurs is voetballend nog beter om te zien.....
Nee, we gaan strijden om bij de onderste plekken weg te blijven....das duidelijk.
|
|
03-10-2009 21:51 door
4-4-2 met aanvallende vleugelverdedigers voor de voorzet,dit is gewoon nutteloos als je zo doorgaat.
|
|
03-10-2009 21:56 door
NEC de degradant van de Eredivisie seizoen 2009-2010.
NEC promoveert naar de Jupiler League na een historisch slecht seizoen.
NEC komt kwaliteit te kort voor de Eredivisie.
Dit komt de aankomende weken of maanden in de krant te staan!
|
|
03-10-2009 22:07 door
Het was gewoonweg genant slecht. Met voetbal heeft het allemaal niets meer te maken. NEC komt zeer veel kwaliteit tekort. Je moet aan het eind van de rit heel erg blij zijn als je erin weet te slagen in de eredivisie te blijven. Het was duidelijk te zien dat hier 2 ploegen speelden die beiden heel erg laag zullen gaan eindigen.
|
|
03-10-2009 22:28 door
Dit was inderdaad wéér bar slecht. Neemt niet weg dat je Lodeweges dit allemaal kan verwijten. Er ontbreekt nogal wat in de basis. De posities dubbel bezet? Echt niet. En dat is vanaf wedstrijd 1 al zo. Daar kan Lodeweges dus ook niks aan veranderen. Nu blijkt hoe zeer je met name Schone en Sibum mist. En de rij geblesseerden wordt alleen maar langer. Oh ja, voor degene die vinden dat je voor de terugwedstrijd Demouge met een mooi spandoek moet onthalen? Hij schopt gewoon Wellenberg uit de wedstrijd. Hij kon van geen kanten meer bij de bal, maar wel bij de kuit van Wellenberg. Daarnaast probeert hij vlak voor tijd nog maar eens een pingel te versieren. Mag allemaal van mij hoor, maar laat dat spandoek maar achterwege!
|
|
|
|
03-10-2009 23:41 door
ik zat in vak G tussen de stilburgers en wat was het een zwakke vertoning,alleen davids en burgzorg werkten zich uit de naad.
vleminckx stond op een eiland en kivuvu raakte door zijn eigen lange poten in de knoop !
jammer jammer jammer,dit had je moeten winnen en had ook makkelijk gekund als je wat creativere spelers had.
|
|
04-10-2009 00:00 door
Als El Kabir ook eens wat minder balverlies zou lijden, maar meneertje is zo arrogant, voor hem 10 anderen (als we die hadden). Telkens wanneer hij de bal heeft kun je ervan uitgaan dar hij de bal binnen 2 tellen weer kwijt is omdat hij het zonodig te mooi wil doen. Ik wil voetbal zien, geen hoogstandjes die je niet kunt Kabir !!!
|
|
04-10-2009 00:12 door
waarom nuilen we eigenlijk nog met zn allen... dit is toch wat het bestuur wilde... niet investeren in fatsoenlijke eredivisie-waardige spelers... ja dan krijg je dit he.
en als je dan ook nog es een keer beukie verhuurd???!!!!
als er in de winterstop niks fatsoenlijks bijkomt kunnen we bloed zweet en tranen strijden om nacompetitie te ontlopen!!!!
|
|
04-10-2009 01:16 door
Gelukkig dat Burgzorg en Kivuvu op het veld stonden, anders werd er helemaal niet gevoetbald!
Kabir had al veel eerder gewisseld moeten worden...!
|
|
04-10-2009 02:28 door
Deltawiskey heeft gelijk dit is wat het bestuur wil. Met kleine investeringen mee willen doen met de subtop. Spelers met weinig ervaring laten spelen. De mix is gewoon niet goed. En als er wat spelers wegvallen is het helemaal triest om te zien. Aalbers is gewoon niet inventief genoeg. Er lopen nu ook transfervrije spelers rond maar Aalbers doet niks meer. Die w8 tot de winterstop en dan hoopt ie weer op afdankertjes. Begrijp me goed, zonder geld doe je niet veel, maar om Van Beukering en Tjibamba zomaar weg te doen is doodzonde. Meer rijp voor vervanging zijn Kivuvu, El-kabir en Worm. Leuke spelers maar gewoon niet goed genoeg voor de eredivisie. De trainer kan je dat niet kwalijk nemen. Die zit de bank ook wel. Word tijd voor het tijdperk Boekhoorn. Iemand die NEC echt een subtopper gaat maken. Moet je nu al eens kijken wat er weg is. Olson, Wisgerhof, Dani, Holman en Lens.......en wat krijgen we terug? MIndere spelers om Vlem na.
|
|
04-10-2009 02:54 door
kan iemand mij even uitleggen waarom boekhoorn het niet overneemt want ik snap dat niet helemaal
|
|
04-10-2009 07:57 door
Ik snap trouwens ook niet wat iedereen nou zo goed vind aan die Vleminckx?
Hij kan heel hard werken ja, maar heeft een rendament van 0,0 en kan ook niet eens een man passeren en een schot op goal lossen a lá Suarez.
Dit wordt weer een kl*te seizoen!!
|
|
04-10-2009 09:03 door
Tja, wat was het dramatisch. Echt verschrikkelijk, ook ik heb me kapot geërgerd.
Toch wil ik niet meegaan in puur het roepen van de makkelijkste dingen als ligt het aan het bestuur, we mogen niet zeuren over blessures en we komen kwaliteit tekort.
Ik denk dat we een maand voor de competitie een uitstekende selectie hadden. Volgens mij was iedereen het daar hier op deze site het mee eens. Als je deze groep bekijkt, maar je hebt daar Beukering, Tshibamba, Saïdi, Sibum, Ten Voorde en Schöne bij dan ziet het er gewoon goed uit. Als Saïdi, Sibum en Schöne dan wegvallen om uiteenlopende redenen en Beukering en Tshibamba verhuurd worden blijft er ineens weinig over om op terug te vallen.
De concurrentie is volledig weg. Erton en El Kabir hebben niemand achter zich die het van hen kan overnemen en voor wie ze hun ballen eraf moeten trainen. Kabir komt kwaliteit tekort en Erton zit al weken in een wak, maar er is niemand die ze uit hun lijden kan verlossen.
Ben bang dat het bestuur er op had gerekend dat ze na het aantrekken van Vleminckx onze Beuk voor een redelijke prijs hadden kunnen verkopen. Dan had Tshibamba ook niet weggehoeven. Nu vingen ze weinig voor Beuk dus moest ook Tshibamba maar verhuurd worden. Gevolg is dat er niemand klaar staat om blessures en schorsingen van de voorhoede op te vangen. Alleen Worm komt daarvoor in aanmerking en die komt kwaliteit te kort. Wellicht trouwens ook Ten Voorde, maar ook dat zal met vallen en opstaan gaan.
We mogen ons eigenlijk niet achter blessures verschuilen maar het is gewoon zo dat wij op dit moment geen 3 of 4 blessures op kunnen vangen. Er moet echt wat bijkomen.
Het zou goed zijn als in de winterstop Bruins kan worden gehuurd van Feyenoord om de rol van Schöne over te nemen. Verder Tshibamba terughalen en hopelijk zijn Sibum en Saïdi dan ook weer inzetbaar. Als Ten Voorde dan ook aan het voetballen gaat ziet het er al weer wat beter uit. Je hebt er dan weer 5 spelers bij, meer concurrentie, een sterkere bank en hopelijk komt daarmee ook weer het voetbal in de ploeg.
En oh ja, ik ben er werkelijk van overtuigd dat Vleminckx voor ons een geweldige speler kan zijn, maar op dit moment moet hij alles voorin alleen doen. Er loopt niemand met creativiteit rond die in vorm is en hem kan bedienen. Zet zo'n vent op dit moment bij een club als Utrecht of Twente neer en hij ploft er wekelijks eentje in.
Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar zo denk ik erover.
|
|
04-10-2009 09:12 door
En hoppa de volgende slechte wedstrijd mag aan de lijst worden toegevoegd. Wederom geen voetbal, geen goede passes en nog steeds geen enkel idee wat ze aan het doen zijn in het veld. Enige pluspunt Burgzorg. Die jongen is al een hele verademing ipv wellenberg. Maar voor de rest is het diep triest. Als je ziet hoe volgens mij Zijler de voorzet geeft waar de 1-1 uit komt....Van de Eijden loopt er naast alsof het zijn moeder is. Laat gewoon die voorzet geven met alle gevolgen van dien......
|
|
04-10-2009 10:12 door
hoe waardeloos NEC begon aan de 2e helft wordt hier niet vermeld. Binnen 15 sec had de bal er al in kunnen liggen, en meteen daarna nog 2 grote kansen voor Stillem II. Van Eijden en Kivuvu speelden goed, El Kabir was echt dramatisch. Tempo lag zo verschrikkelijk laag, zelfs bij een counter werd er 0,0 snelheid gemaakt. Pothuizen en Radomski speelden ook prima, snapte de wissel en bijkomende verschuivingen totaal niet. Goossens viel inderdaad ook niet bijster goed in...
|
|
04-10-2009 10:42 door
Je had moeten winnen , maar oke dat is niet gebeurt helaas maar 1 puntje.
Maar niet allemaal gaan zeiken. Kom op hé.
Ik heb er de volste vertrouwen in.
FORZA NEC
|
|
04-10-2009 11:05 door
wat een vreselijk slecht voetbal zeg!! NIET OM AAN TE GLUREN!!!
ik zit me gewoon dik 90 minuten te ergeren...
|
|
04-10-2009 11:38 door
voor al die mensen die terug verlangen naar vroeger heb ik goed nieuws,vroeger is er al en daar doel ik mee op het spel van onze club.Heb er vertrouwen in dat het echt weer goed komt,maar dat eeuwige gezeik komt me de strot uit. Straks ook nog even neulen dat Saidi weer terug moet komen want we hebben hem nodig.dat zijn dan dezelfde grapjassen die eerst roepen dat hij nooit meer het shirt van onze club aan mag.Laat duidelijk zijn mocht hij terug komen en de mensen gaan hem op wat voor een manier steunen,mogen die van mijn allemaal in de stront zakken .een fijne zondag
|
|
04-10-2009 11:38 door
SuperSibum,.....mooi geschreven, wou dat het bestuur dat soort stukjes ook eens las. Voorts denk ik dat Lodeweges best wel wat meer met de vuist op tafel mag slaan. Ook naar het bestuur toe. Het bestuur kan wel van alles willen maar je hebt ook zoiets als interactie. Bij Mario waren die spelers nooit weggegaan!
|
|
04-10-2009 12:04 door
Maar Aqua als je nu als bestuur zijnde ook financieel niet meer mogelijkheden hebt wat moet je dan!? Geld uitgeven dat je niet hebt? Kunnen we de club over een paar jaar opdoeken... Gelukkig zijn de mensen die in het bestuur zitten wat slimmer.
|
|
04-10-2009 12:52 door
NOOIT MEER SAIDI!!!!!
|
|
04-10-2009 12:53 door
Helemaal eens met SuperSibum.
We hebben ook gewoon veel pech...maar: (en ik blijf dit u elke week zeggen, tot het anders is)
Uit de speelwijze blijkt dat Lodeweges geen enkele visie/systeem heeft . Soms verlies je wel eens omdat je tegenstander beter is, je de opdrachten niet goed uitvoert of domme pech hebt. Maar dit elftal DOET MAAR WAT!!!
er zit totaal geen gedachte achter, en dat is de taak van de coach
|
|
04-10-2009 12:55 door
Persoonlijk denk ik net als Robbert dat het bestuur hier niet verantwoordelijk voor kan worden gehouden, want NEC moet het gewoon doen met een kleine begroting. Daarom is dat nieuwe stadion ook zo belangrijk, we hebben onder Mario Been ook boven onze stand geleefd, budgettechnisch gezien.
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, maar als ik overal lees dat het een soort kick en rush was waarbij het middenveld dus totaal niet meedoet, dan snap ik niet waarom Worm niet eindelijk eens een keer een kans krijgt op zijn positie. Hij is denk ik een speler die het spel tussen de linies kan maken. Om een of andere reden lijkt Lodeweges totaal niet van hem gecharmeerd. Vind ik toch vreemd, gezien de andere alternatieven en het huidige afbraakvoetbal.
|
|
04-10-2009 13:20 door
nec heeft het altijd lastig in tilburg, winnen doen we daar niet vaak. Wees blij met dat punt. Zo'n geweldig elftal hebben we op dit moment niet
|
|
04-10-2009 14:17 door
Wat een drama wederom totaal nada nopes lijn en al het gevaar moet van Vlem komen.
Een lichtpuntje: Burgzorg!! Burgzorg blijkt namelijk wel zijn duels te winnen en kan wel een voorzet geven dus Dwight a.u.b. Burgzorg i.p.v. prutser Wellenberg.
El Kabir mag maar week na week blijven schutteren. Mijn hemel wat een slechte voetballer is dat zeg. Aalbers heeft keihard gefaald en hoort eigenlijk ontslagen te worden. Hij zal zijn (inschattings)fouten goed moeten maken en in de winterstop een goede vervanger voor van Eijden(wat een prustser is dat) moet halen(Wielaert) en minimaal een buitenspeler die we voorzetten kan geven (Lens). Helaas nood breekt wetten Saidi zal ook weer moeten spelen want is 10 gevaarlijker dan El Kabir.
dan kun je na de winsterstop zo spelen
Babos
Burgzorg Wielaert Zomer El Ak
Sibum Radomski Davids
Lens Vlem Saidi
|
|
04-10-2009 15:09 door
Piet en ik meen zelfs dat we op dit moment nog 2 miljoen boven onze stand leven.
|
|
04-10-2009 16:13 door
helemaal eens met supersibum; haal (huur) er wat creatiefs bij.
|
|
04-10-2009 16:36 door
Met Schöne zijn we onze meest balvaste speler kwijtgeraakt. Het rustpunt voorin, de man met de ideeën. Ook Sibum en Saidi missen we. NEC beschikt gewoonweg niet over gelijkwaardige vervangers voor deze jongens. Het weinige geld kan maar één keer uitgegeven worden.
Iedereen die roept "er moet wat bijkomen" kan overwegen fan te worden van die club uit Arnhem. Daar geven ze wel geld uit dat ze niet hebben. En natuurlijk, als Boekhoorn wil investeren dan graag, maar als ik het goed heb begrepen heeft hij het tegenwoordig druk met investeren in een bekende Rotterdamse club (zijn goed recht). Dus roepen om versterkingen is prima, maar regel dan ook gelijk even de centjes!
Je kunt zeggen dat ze Beukering en Tshibamba niet hadden moeten verhuren, maar volgens mij speelt onze eerste spits (Vleminckx) gewoon alle wedstrijden. Denk niet dat de verhuur van twee middelmatige spitsen een rol speelt bij de huidige situatie. Denk ook niet dat ze veel gespeeld zouden hebben de afgelopen wedstrijden.
De verdedigers, Zomer, v. Eijden en Wellenberg zijn allen (een stuk) minder dan hun voorgangers. Ze scoren meestal hooguit een 6-je of 7-tje. Bovendien vind ik dat ze alle drie regelmatig laconieke momentjes hebben. Het bekende 'slippertje'. Met name Zomer en v. Eijden hebben hier last van. Echt bloedlink die gasten. Met Dani, Olsson en Wisgerhof achterin zat ik altijd een stuk relaxter te kijken. Deze spelers hebben ze gewoon niet goed kunnen vervangen.
Voorin hebben we in mijn ogen één redelijke vleugelspeler (Fejzullahu) en één speler die duidelijk tekort komt (El Kabir). Dat de laatste wekelijks 90 minuten speelt is tekenend voor de armoedige situatie. Met Vleminckx is niks mis volgens mij. Maar in dit team, in de huidige vorm, rendeert geen enkele spits.
Helaas kan ik me niet voorstellen dat we snel weer kunnen genieten in de Goffert. Voorlopig is het pappen en nathouden. Wat dat betreft sluit ik me aan bij SuperSibum. In de winterstop iets huren om het verlies van Schöne op te vangen. Eventueel een aardige vleugelspeler erbij. Met de huidige verdediging zullen we het denk ik moeten doen. Zou fijn zijn als de trainer het voor elkaar krijgt dat laconieke eruit te krijgen bij de heren Zomer en v. Eijden. Dan zijn ze niet eens zo slecht!
|
|
04-10-2009 16:57 door
Alfons Groenendijk bood zaterdagavond na afloop van de thuiswedstrijd tegen NEC (1-1) de dsupporters van zijn ploeg excuses aan voor het vertoonde spel. De trainer zag hoe zijn manschappen, maar ook de tegenstander, bijzonder matig voor de dag kwamen en net als NEC toevallig een doelpunt wisten te maken
Zou nou niemand met bevoegdheden binnen NEC samen met ons hun ogen uit hun kop aan het schamen zijn over de wedstrijden die we nu aan het spelen zijn....., ik vraag me serieus af of er nog iemand leeft binnen het bestuur of trainersstaf.....je hoort of ziet niemand..., alsof het allemaal maar normaal is
|
|
04-10-2009 17:21 door
echt armzalig triest hoe we nu staan te voetballen,en a.u.b. laat saidi meteen maar morgen starten met trainen met de groep en laat dat hele gebeuren met hem maar varen,je kunt hier natuurlijk niet langer mee wachten en dit gedoe voorin nog langer laten doorgaan,saidi erin,kabir op de bank.
|
|
04-10-2009 17:57 door
Commentator natuurlijk je moet die jongen gelijk weer in de basiself zetten. Is natuurlijk een goed voorbeeld voor de rest van de jongens die wel keihard trainen en wel komen opdagen. Doe toch niet zo kortzichtig man laat die Saidi lekker opzouten. Lekker voorbeeldje voor de rest van de groep, lekker ventje voor de supporters, lekkere kapitaalvernietiging voor Nec.
|
|
04-10-2009 19:02 door
Helemaal mee eens Robbert. Ondanks dat we hem nodig hebben zou het erg fout zijn Saidi al te makkelijk weer bij NEC 1 te halen. Liever El Kabir dan Saidi zoals het er nu voorstaat. Hoe slecht El Kabir ook speelt.
|
|
04-10-2009 19:51 door
Zou inderdaad ook totaal niet fair zijn tegenover El Kabir NEC1974.
|
|
04-10-2009 19:57 door
klopt,de intenties en instelling van andere jongens zijn zeer zeker belangrijk en in dit geval geldt dat ook voor el kabir,dat is inderdaad waar,maar ik zou nu in dit geval,even je principes laten varen en saidi zo snel mogelijk en het liefst morgen laten aansluiten bij de selectie,en eind oktober dan maar meteen weer opstellen,want ook al heeft hij verkeerd gehandeld,en de club en supporters gedupeerd,laat hem maar met z n voeten z n fout op die manier recht zetten,beter dan op die manier kan hij z n fout niet rechtzetten dan met z n voeten.
alle respect voor el kabir,maar die jongen doet het beter als hij invalt dan dat hij in de basis staat,en als saidi snel weer aansluit,krijg je dat men ook scherper wordt en dat geldt ook voor als sibum en otten terugkeren.
|
|
04-10-2009 22:24 door
Sorry hoor allemaal, maar de kans dat die Lodeweges de kerstborrel haalt is volgens mij net zo groot als de kans dat ik volgend jaar technisch directeur ben van AC Milan.
|
|
04-10-2009 23:14 door
Weer een hoop opportunistische pupers die hun mening wensen te ventileren op deze site en denken dat ze verstand van voetbal hebben. Hoogst vermoeiend. Mocht NEC volgende week winnen, roept het gros dat Lodeweges moet blijven tot minimaal 2015.
De supporterswereld in voetbal is niet anders dan de voetbalwereld zelf. Zo je doet, zo je ontmoet, zal ik maar zeggen. Tijd voor enige zelfreflectie bij de schare voetbalkenners.
|
|
05-10-2009 00:07 door
hoeveel doelpunten heeft onze belg er al inliggen in de competitie , ik dacht 2 van de 9 wedstrijden , 1 intikker en 1 kopbal alle 2 tegen herenveen , een drama wordt het voor hem ,hij gaat helemaal naar de klote , zo,n goede spits en een waardeloos seizoen
|
|
05-10-2009 12:48 door
Het is gewoon een feit dat we te maken hebben met een hoop blessures. Hierbij zitten spelers die belangrijk zijn voor de opbouw (Sibum, Schone). Wanneer dan ook Radomski ontbreekt (Heracles) hebben we het gewoon heel moeilijk.
Kun je de blessures het bestuur verwijten ?!?! De trainer ? Ja, de trainer indien zou blijken dat de blessures voortkomen door een verkeerdere traninigsmethodes. De trainer kun je het verwijt geven als hij een verkeerde tactische wissel maakt. Maar dan nog. Hij ziet de jongens de gehele week en de meeste van ons zien de spelers enkel tijdens de wedstrijd. En als ik dan lees hoe bepaalde mensen hier reageren heb ik mijn bedenkingen of je NEC daarmee steunt. Ik stel mij voor hoe iemand zou reageren als zijn prestatie hier zou worden neergesabeld. Zo hij dan beter gaan voetballen de volgende wedstrijd?
Als ik de reacties lees van Radomski_23 schieten bij mij de tranen in de ogen. Alleen maar negatieve reakties. Ja , daar help je je cluppie mee. Een Vleminckx loopt zich het snot voor de ogen, is betrokken bij veel doelpunten en wordt vervolgens vergeleken met Suarez. Hij is in mijn ogen een toonbeeld in en buiten het veld. Maar is en blijft een spits. Hij moet dus wel ballen krijgen. Je kunt het hem verwijten als hij iedere wedstrijd 3 opgelegde kansen benut. Maar niet dat hij de ballen er niet in schiet als Suarez. Immers dan had hij ergens anders gespeeld. Bij een club met een grotere begroting, betere spelers, betere voorzetten en meer goals.
Maar ach als we de komende 2 wedstrijden thuis winnen van Ado en PSV is Lodeweges top, Vleminckx for president en krijgt wellicht zelfs Kabir een positieve reaktie.
|
|
05-10-2009 14:45 door
het blijft behelpen met zo'n dunne selectie, maar: waarom al dat gescheld? Het is toch louter overmacht? Ik vind de prestaties (uitgezonderd Heracles) nog wel meevallen. Dus: eerst kijken naar de oorzaken en dan oordelen a.u.b.
|
|
05-10-2009 17:28 door
Precies Babos_Forever en Ruben!
|
|