Welkom op De Trouwe Honden | Inloggen | Registreren | Online | Gebruikers: 0 | Gasten: 17 |
Gras van de buren: Leuk of niet leuk?
woe. 22 juli 2009 In deze rubriek met de naam "gras van de buren.." pikken we voor jullie opmerkelijke, grappige, belangrijke, onbelangrijke, bizarre, vreemde, domme, treurige, mooie en kansloze berichten over voetbal en al haar randverschijnselen van het net. Als NEC supporter wil je natuurlijk weten hoe het gras er bij andere clubs bij ligt, hoewel het Goffertgras zal natuurlijk altijd het mooiste blijven. Deze keer nemen we je mee naar Getafe. Hieronder de nieuwe shirts van Getafe voor het komende seizoen, gefabriceerd door Joma en met Burger King als hoofdsponsor. De fast food-keten maakte recent ook al een deal met een populaire basketbalclub uit Nieuw-Zeeland bekend en doet nu ook zijn intrede in het Spaanse voetbal. Dat zal niet onopgemerkt blijven. Naast het traditionele logo op de voorkant van de shirts heeft Burger King ook zijn mascotte geprint op de binnenkant van de truitjes. Met het doel dat als een speler van Getafe scoort, hij het shirt over zijn hoofd trekt en Burger King extra aandacht geeft. Burger King heeft zelfs een handleiding uitgebracht hoe de speciale shirts te hanteren. Volgens Burger King vindt het in Getafe zijn bedrijfswaarden 'plezier', 'trouwheid' en 'echtheid' terug, "zeker omdat de club 'onvoorwaardelijke passie' uitstraalt", aldus Elias Diaz van Burger King. Sinds 2005 speelt Getafe in de Primera Division. Twee seizoenen geleden klopte het nog Anderlecht in de UEFA Cup, om in de kwartfinales op spectaculaire wijze tegen Bayern München eruit te vliegen. Is dit leuk of niet leuk?
|
|